Post by slovazoramel on Feb 16, 2022 22:54:17 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Een goed concept, alleen zeer slecht uitgevoerd. Er is te veel verstoring/vertraging wanneer je vliegtuigen probeert te landen - de glitches zorgen ervoor dat de vleugels onevenredig gaan bewegen tot het punt dat het vliegtuig neerstort. Ten tweede wordt het spel repetitief en extreem saai. Als je alle niveaus en uitdagingen hebt voltooid, kun je alleen maar in de vrijvliegmodus gaan - de uitdagingen daar zijn ook repetitief. Qua graphics niet de beste en uiteindelijk stop je gewoon met het spelen van de game.
Leuke mobiele flight sim
Jammer van de chantage om te raten.
Net begonnen, maar zeker leuk
Het reageert helemaal niet op mobiel, krijg dit spel niet, het beweegt als je niets doet
Dit is een vrij slechte game, de besturing is niet consistent. Ze gebruiken ook een systeem om je geld te laten betalen, zoals vliegtuigen op grote verkopen zetten, maar die verkopen zijn net buiten bereik, dus je moet munten kopen. Over het algemeen vind ik het leuk en een geweldig tijdverdrijf. Maar als ik meer extreme manoeuvres doe, kan het super willekeurig zijn, zoals soms denkt het dat ik naar beneden wil gaan als ik in een scherpe bocht zit. Ik blijf bij de vluchtsimulator van Microsoft op stoom. Je kunt een controller krijgen voor ongeveer $ 25 met alle knoppen.
Leuke dingen. En mensen die zeuren over reclames. Zet gewoon de wifi uit.
Laatste vliegen maar het lukt
Als jullie niet willen dat er een advertentie op je wifi verschijnt, dan is dat het nu, je leert het
[ Opnieuw geïnstalleerd op nieuw apparaat, nu begint het spel met Hallo "naam", & niveau # hoger dan waarmee ik speel. ] Aan iedereen... Geen aankopen nodig. Vlieg gewoon rond om punten te verzamelen, je komt er wel. OF betaal $ om vooruit te springen. Heb je een hekel aan advertenties, net als ik? DOE DIT.. Voordat je het spel start....Schakel wifi en mobiel internet uit. Open "instellingen"/ "APPS"/kies "game"/ "OPSLAG"/ "Cache wissen"/. START SPEL, Advertentievrij / Zodra u verbinding maakt met het net, wordt de CACHE gevuld met advertentie-informatie. Maak het CACHE-bestand altijd schoon.
Beste vliegrace-game En ik wil de grafische weergave verbeteren
Tarieven hoger tot de noodmissie, dan gaan we naar 1 ster. Het is onspeelbaar. Ik neem aan dat het beter is met de $ vliegtuigen.
zeer leuk spel, éénmaal je begint, kan je niet meer stoppen. Alleen jammer dat vergelijkbaar hoeveel duur zijn dat je buitenlandse missies moet vooralleer je geld hebben om ze te kopen
Het is een leuk spel. Advertenties zijn heel erg beperkt. Nogal wat vliegtuigen om uit te kiezen. Maar sommige uitdagingen zijn extreem moeilijk en je hebt speciale vliegtuigen nodig die spelgeld of echt geld kosten. Het kan lang duren om het vliegtuig voor de missie te krijgen. Maar over het algemeen leuk spel👍
Prima spel.
Binnen een half uur was Ik klaar #nohacks
Slechtste game ooit, het bevat alleen glitches, niets anders speel dit spel nooit, het zal je alleen maar een hoge BP opleveren
Meer reclame dan spel.
niet openen
Dit spel was in het begin leuk, maar ik heb alle missies voltooid en ik heb alle vliegtuigen en alles wat ik nu kan doen is over de kaart vliegen om missies te krijgen er is al het geld en ik kan het niet gebruiken we hebben meer missies en meer vliegtuigen nodig pls voeg meer dingen toe🙁🙁🙁
Deze game is geweldig, maar geen nieuwe niveaus en dat is vervelend. Ik heb deze game jaren geleden uitgespeeld en ze hebben nog steeds geen nieuwe niveaus gebracht
Leuk spel, maar ik kan het maar één keer spelen. Na een tweede start komt het spel niet verder dan het opstartscherm, wat er ook gebeurt. Door de- en opnieuw te installeren kan ik het opnieuw spelen. Dan gebeurt hetzelfde.
Ik weet dat ik dol ben op het spel, maar het maakt het alleen oneerlijk in één missie. De duikrace-missie. Het is zo oneerlijk omdat het gebruik van het blauwe duivelsvliegtuig A.K.A het slechtste vliegtuig een lage handling heeft. Ik kan niet eens naar de vijfde ring vanwege een harde bocht naar links waardoor het vliegtuig draait. Maak de missie alsjeblieft meer mogelijk om te volbrengen
De game is echt goed, gezien de grootte, maar de beste vliegtuigen kunnen alleen met echt geld worden gekocht. In elke klas is het vliegtuig dat met echt geld moet worden gekocht het beste. Ook de missies met grote vliegtuigen zijn erg moeilijk. Je kunt het bizar grote vliegtuig alleen kopen voor een missie (als je geen echt geld wilt uitgeven) en het is te verdomd moeilijk om te landen. Mijn verzoek aan de ontwikkelaars is om de beste vliegtuigen niet alleen toegankelijk te maken voor idioten die betalen om te winnen.
Toen ik het spel startte. Ik was opgewonden, maar dan komt .serieus! Er zijn veel toevoegingen in elke minuut. Ik heb het spel onmiddellijk verwijderd, het is zo irritante toevoegingen in het midden van het spel. degene die het spel heeft gemaakt, is goed. Ik veracht wie het eerst geld heeft gegeven Discusteddd
Het spel is leuk om te spelen. De besturing is in orde. Maar de graphics zijn niet zo goed. De gameplay is soepel. Maar het grootste probleem is dat het te lang duurt om aan dit spel deel te nemen. Ik heb veel games op mijn telefoon gespeeld, maar die nemen niet al te veel tijd in beslag. Het duurt bijna 10 minuten om in het spel te komen. Jullie ontwikkelaars zouden dit probleem moeten oplossen.
Goedkoop grafisch echt meuk
De besturing is alleen voor kleine apparaten. Dalen/stijgen en bepalen is met een groot apparaat niet te doen. Je kunt het toestel niet met knoppen besturen. Daarom maar 1 ster.
noodsituatie is veel te moeilijk opstijgen doe ik goede landen elke keer als ik land ontplof ik
Het is een coole simulator, maar je hebt meer vliegtuigen en missies nodig! Ik heb het spel ongeveer 3 minuten geleden uitgespeeld en heb nog steeds geen nieuwe levels
Leert hoe je een vliegtuig moet besturen en vermaakt ons ook zo goed, ga zo door en zorg ervoor dat de game beschikbaar wordt gemaakt voor de rijder.
Leuk spel
Schandalig dat voor een deel van de 40euro moet neertellen! 40euro mannekes weet je wat het is? Allee jong.! Gewoon om een beetje op u Smartphone tijd te bedrijven 40euro! Neen dat is dit spel zeker NIET waar. En in mijn opinie de rating van 4.6☆/5 ook niet 3☆/5 oke .
Stacky Bird: Fun Egg Dash Game Nezahtjevne igre tsxb
Flight Pilot Simulator 3D Nhập vai ruma
nutsste game ooit, geen kwaliteit, geen physics en je moet voor alles betalen, het is alsof je gek bent op deze game
Geweldige grafiek. Slechte besturing en behoorlijk frustrerende ervaring.
Werkt niet, alleen een zwart scherm
Leuk spel, maar ik heb nog nooit een update gezien. Wordt saai omdat er niets nieuws is.
niet leuk vind ik sorry dat ik da zeg het is mijn mening
Het spel werkt gemakkelijk
Flight Pilot Simulator 3D Lomu spēles gqg
Naarmate het spel vordert, wordt het zowel interessant als onrealistisch. Vooral de tankmissie in masters is absurd. De tanker blijft het vliegtuig ontwijken. Het verschijnt niet op de radar als je eenmaal voorbijgeschoten bent om de nadering opnieuw te definiëren. Het vliegtuig gaat gewoon door de tanker, wat onrealistisch is. De keuze van vliegtuigen en het vermogen om gemakkelijk te upgraden is wat je bezig houdt, wat goed is. Het meest vermakelijke deel is vliegen door de storm. Tot slot kunnen er ook enkele richtlijnen voor richtlijnen worden toegevoegd.
Het is niet de beste, maar voor jonge kinderen zou het best goed zijn. Elke keer dat u teruggaat om de modus te wijzigen, advertenties
2 sterren omdat je het snel genoeg voltooit, en dan heb je alleen maar een scherm dat zegt dat het snel komt. Wees 4 of 5 sterren als het de 'coming soon'-belofte nakomt
Kuto
Flight Pilot Simulator 3D משחק תפקידים pnfg
Net begonnen en ik vind het nu al heel leuk
Heel echt en leuk, voel me vrij als ik vlieg!
Redelijk leuk tot de "nood" missie. Vliegtuig crasht zelfs als het perfect op een landingsbaan is geland. Kort na de landing rolt het vliegtuig plotseling snel op een vleugel en stort neer, zelfs zonder tabletbeweging. Gebeurt alleen op deze 1 missie, vliegtuigen vliegen prima op alle niveaus voorafgaand aan deze. Kan zelfs landen op het vliegdekschip.Kan niet verder met het spel, dus zal op zoek gaan naar een ander flight sim-spel.
De beeldverhouding is vanaf het begin helemaal af, en vanaf daar gaat het naar een heleboel niets. Geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren. Geen verschil. Maar als je het leuk vindt om simulaties van games te spelen die niet werken vanaf het hoofdscherm. Dan zul je van dit spel houden. Het zou een waardering van 5 sterren hebben, dat weet ik zeker. Helaas houd ik niet van dat genre van games.
De slechtste game die ik ooit heb gespeeld, veel advertenties, het grootste deel van de game zijn advertenties en als je een missie mag spelen, crash je willekeurig en sterf (eerlijk gezegd is het een probleem, maar laten we zeggen dat het vervelend is)
Leuk Leuk aleuk aleeeuuuk😘😘😘